Nakupovanje preko spleta je danes postalo zelo popularno, glede na to, da so bile trgovine še pred kratkim zaprte za zelo dolgo časa.
Ker so bile trgovine zaprte, nam je preostalo samo še nakupovanje preko spleta. Je zelo enostavno in hitro. Gremo na neko spletno stran, pogledamo kaj nam je všeč in naročimo. Počakamo nekaj dni, da nam to dostavijo. Če gre za oblačila, je lahko malo bolj zakomplicirano, saj ne vemo, če nam bo to prav. Po navadi imajo nekatere spletne strani napisane neke mere, po katerih se lahko orientiramo, katera številka nam bi bila prav.
Če dobimo neko stvar, ki nam ni prav, je vedno možnost to stvar vrniti. Nekatere spletne trgovine denar vrnejo, druge pa žal ne. Če gre bolj za neke stvari, ki jih kupujemo za dom ali pa za neko osebno uporabi, je malo lažje, saj so tam samo ene velikosti. Problem je samo ker ne vidimo materiala in kakovosti. Lahko se zanesemo na razne ocene, ki jih po navadi dajejo kupci, ki so to stvar že kupili. Oni so po navadi zelo iskreni in na podlagi njih se lahko potem odločimo ali to stvar vzamemo ali pa ne.
Problem pri nakupu neki steklenih predmetov je samo pri dostavi, saj ne vemo kako bodo dostavili to stvar. Zal tudi ljudje, ki dostavljajo, po navadi ne vedo kaj dostavljajo in lahko ravnajo z škatlo zelo nevarno, še posebej če paket ni označen z nalepko, ki označuje previdno ravnanje.
To se lahko dogaja tudi pri raznih tehničnih predmetih, na primer fotoaparat ali pa televizija. Zato je zelo pomembno, da tudi mi kot kupci pazimo in dobro razmislimo kaj bomo kupili preko spleta in kaj bomo raje sami kupili in pripeljali domov iz trgovine. To je zgolj naša odločitev in odgovornost, saj se moramo zavedati kaj naročujemo in kakšne so verjetnosti, da bo zadeva pokvarjena ali pa zlomljena. Problem je še posebej če stvar plačamo takoj ko naročimo in ne ko prevzamemo. Saj če ne plačamo se še vedno lahko odločimo, da to stvar ne bomo prevzeli in da želimo novo.